soccer, baby

HAHA. Jag har varit på fotbollsträning :D
I made it !
det är helt otroligt (: och det gick till o med hyfsat bra. fast träningsmatchen va för stressig, heheh. men jag är grymt stolt över mej själv :) synd bara att jag inte kan komma på typ 3-4 träningar nu bara. men de löser sig. inte för att jag var bra eller så men jag överlevde. nu måste jag bara bli mindre rädd för bollen.. (a)
fast dom ska träna med 96orna.. hahah, de e bara att bita ihop och göra bort mig för lite fler pers än vanligt bara. de var skönt att det bara va 95or nu. men man kan inte få allt..
PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSSS


Kommentarer
Postat av: Johanna

guud elsa!

va bäst du är som gjordet :D

2009-10-17 @ 18:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0