torsdag

åkte buss till skolan idag bara för att det stod att det skulle regna och jag cyklar som sagt aldrig mer i regn.
det var soligt hela dan. ahahahah xd det är så sjukt typiskt. bra elsa (y)
Nu är det däremot skitväder, smart alltså.
whatevr så var jag i skolan idag (a) ;) efter skolan skjutsa jag Emma till smedby, det gick bäst alltså (; hahah inte alls, men i början va hennes cykel jätteovan så jag vingla massa men den var jättelätt att skjutsa på till skillnad från min halvpajjade puckocykel hah.
vi kom fram iallfall efter att nästan kört in i en betongvägg (a)
sen gjorde vi läxor (!) jag läste högt ur Notting Hill boken i eng. haha så nu kan jag lämna in den imorn, väärsta smart :) iaf det var kul <3
sedan skulle jag åka buss hem men missa bussen och det ösregna ute (: men det gick bra för jag fick skjuts av emmas pappaa. hahah dagge alltså <3 (:
nu ska jag sluta sitta vid datan och göra NO fast jag inte orkar, eller skriva writing till engelskan fast det orkar jag ännu mindre. det går bra nu kompis. det går bra nu va. (:

PUSS


Kommentarer
Postat av: emma

det var kuul (:

fan trodde att jag skulle dö av din skjutsning xd

puss ses imorn, SKÖNT MED SOV MORGON!<3

2009-10-08 @ 21:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0