WEEKEND

Fredagskväll igår - paarty.

näe. fredagskvällar är överskattade i min värld. väldigt mycket. idol är inte ens kul längre ? hata att dom bara ska ha in pengar och det handlar bara om pengar. allt är pengar i dagens samhälle. haha fel ämne. fredag. idol. det enda bra med idol är tove. och andreas för att han är snygg, fast rätt elak. andreas är ett snyggt namn (: heheh. bara så. (a) elr näe nu vet jag inte vad jag pratar om. eller ? ääe end of discussion nu.
förra helgen var jättetråkig. jag vill inte göra om det. så idag ska jag hitta på nåt. vad som helst förutom att sitta här hela dagen. okej, jätteintressant inlägg förresten.. jag borde hitta något att skriva om haha (: skitsamma. jag måste hitta bra skor. typ stövlar, men det är omöjligt att kolla efter skor om man heter elsa ström. jag hittar aldrig något. särskilt stövlar, det var någon gång som jag var runt i alla skobutiker i hela stan, ärligt talat de allra flesta faktist. jag hitta ingenting. antingen är dom fula eller obekväma eller dyra osvosv. men jag ska hitta några. en vacker dag, ha-ha.
Anyway, om det är någon som vill hitta på nåt är jag öppen för förslag. just give me a call (: eller smsa. men nu ska jag inte sitta här. haha ;D

kisses.
                                                    .

                                                   


Kommentarer
Postat av: emma

Aa, andreas är ett väldigt fint namn ;)

2009-10-11 @ 12:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0