blue blue sky

och nu kom våren. för en dag, det ska regna på tors. Äsch vad fan, ta vara på dagen.. det kanske är så att vi aldrig får någon riktig sommar i år helt enkelt. Haha nä, klart vi får..?
iallafall, kom hem och såg på top model (beroende?) och sheena åkte ut, mitt liv är slut. segt. sen drog jag med min brorsa ner till halvars och köpte årets andra glass, den var mycket godare den här gången för det var helt molnigt första gången så den borde egentligen inte räknas. Iallafall, det var nais, snart ska jag väl gå o göra middag, men är inte hungrig alls. Har ingen idrott imorn vilket är skönt ju för jag har världens träningsvärk i benen och magen typ, körde ju igår tills jag nästan spydde. carebox carebox.



never say never?

Kommentarer
Postat av: Pappa

Polkasmak?!

2010-04-28 @ 05:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0