calling out

Hejhopp
är tillbaka i nkpg nu. haha, ja.
Stockholm var riktigt lyckat, det var mysigt hotell med pool på taket. vi testa den men det var bara vuxna där och man kunde liksom inte simma omkring, så det var inte så kul. Hursomhelst, vi bytte om efter det och drog ner mot kungsgatan. Pappa skulle dra med mig på nån show med 70-tals musik.. ja, han är ju som han är. Lite annorlunda mot andra pappor men just därför är han så bra :) iallafall, det var elsa ström och 150 pers på 30+. YÄÄÄS. helt galet, jag var verkligen den enda under 20.. om ens det. Aja, showen var bra. man satt och åt samtidigt som dom uppträdde och det var ju bara gammal musik men jag kände igen en hel del.
de tog slut runt kvart över elva någonting, så efter det skulle vi gå tillbaka till hotellet men så kom jag på att vi var precis vid stureplan.. HAAA jag är så smart. Så vi vände och gick tillbaka och lite till och så stod man mitt på stureplan en lördagskväll halv tolv. de var kul, jag såg nog mer vax på en gång än en normal person gör under en livstid. haha närå, men det var helt ironiskt att gå omkring där. Sen gick vi iallafall tillbaka och såg på nån film som jag inte orkade se klart. de var allt :)
åkte tillbaka med tåget imorse. vi hann precis med det, dom stängde dörrarna direkt efter att vi hade kommit på.

puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0