guess what i'm wearing?

HAAAAAAAA, har varit och köpt drop-dead-gorgeous jackan på gina! är helt överlycklig, hehe. problemet är att alla verkar ha samma smak som jag i det här läget för alla gick runt med i affären.. det är sjukt segt när alla köper exakt samma grej och jag brukar alltid gå emot det (äger inte ett enda par jeanstights, haha..) men i det här fallet så svär jag att jag gått runt och velat ha en sån tröja sen jag så min första highschool film. Jag har alltid tänkt att jag borde fötts som en cheerleader så jag också kunde fått en. Hahah närå, men nu har jag en och jag skiter fullständigt i om halva sverige kommer gå runt med en (vilket de antagligen kommer göra) för den är skitfin och jag älskar min. PUNKT.

puss.

OCH BTW SÅ KAN KISSIEBAJS KÖRA UPP NÅT SOM PÅSTÅR ATT DET VAR "HON SOM STARTADE TRENDEN.." DU ÄR PATETISK OCH ÄCKLIG DIN FULA JÄVLA FJOLLA. inget emot kissie liksom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0