sanningen kommer fram


(B L E K ,  J A G  V E T)
haha, okej kanske lite överdramatisk rubrik. Tänkte bara ta upp en liten grej som jag tycker förstör lite i bloggen. Eller inte förstör men det är synd för bloggen, typ. Jag har ingen riktig kamera.. eller jag brukar ta mammas kamera men den är inte bra. Sedan skulle jag gärna vilja lägga ut fler bilder, men jag blir aldrig nöjd med dom jag tar så det blir inte av. Och jag vet att det är trist att det bara är en massa text, men jag vet inte hur jag ska få till bilder på nåt bra sätt. Sedan vet jag inte vad det ska vara för bilder riktigt, ni får gärna komma med förslag. Sedan är det väldigt hög tid att fixa headern.. ojoj. Har inget program på den här datorn men måste faktist fixa det på nåt sätt. Designen överhuvudtaget känns lite tråkig.

vad tycker ni?

puss.

Kommentarer
Postat av: Anna

Det skulle vara kul med fler bilder :) <3

2010-04-23 @ 20:59:55
Postat av: Pappa

Alltid härligt att se dig men viktigast för mig är dina beskrivningar av vad du är med om och vad du tänker. Designen kan förbättras men jag läser oavsett hur den ser ut!

2010-04-24 @ 07:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0