skolstart

andra dagen i skolan. de känns verkligen konstigt att gå i nian. 9an liksom, dom såg ju vuxna ut när man själv gick i fyran. jag känner mig mer som en fyra än nia helt ärligt. Haha, men jag får la vänja mig vid att vara äldst på skolan. Fast nä, de låter ju inte klokt. Nu ska jag börja uppdatera mera iallafall, de gillar vi. Kanske till och med ta tag i bloggen. Och tips mottages gärna. Hur vill ni ha det? Vad vill ni läsa om? Anything liksom.
börjar kl 8 imorn, iiinte kul men vad gör man. har sämsta schemat nånsin.
tackochhej.


Kommentarer
Postat av: Pappa

Vill läsa dina tankar om livet. Vad är bra, vad suger? Vad vill du och vad tror du på? Funderingar i stort och smått, sådär.

2010-09-01 @ 00:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0