late night ?

okej. vi struntar i pausen då. men ska försöka blogg alite mer kontrollerat typ. haha eller vad man ska säga. Är liiiite stressad, för jag har redan missat the hills och the city början ungefäär.. NU. sen är det project runway som jag måste se av vissa anledningar. Men jag måste också duscha, livsviktigt. Dessutom hade jag önskat att jag kunde göra läxor också.. dessutom måste jag fixa mina naglar och det är också skitviktigt. Trodde förut att klockan var nästan 20 men jag har en hel del tid på mig ändå. Nu jävlar ska jag vara lite effektiv och move my ass off datan. Har inte gjort en enda vettig grej på hela helgen typ. Hjälpte mamma att skotta fram vår bil idag och det tog en halvtimme men annars är jag rätt värdelös just nu.
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0