måndag

en vecka kvar på jullovet, ångeest. jag vill inte :O
har gått på stan idag, hämtat ut mina nya coolglasögon (A) HAHA, kanske kan börja ha dom i skolan ibland tillochmed. Hursomhelst så är jag nöjd. tror jag. :) sen gick jag på stan med mamma i evigheter, köpte absolut ingenting. värt. Hahah. Men h&m katalogen för våren har kommit, haha jag är fortfarande lika barnsligt förälskad i h&m-kataloger, fråga mig inte varför xd har vart det i flera år. Men nu har jag något att se fram emot på kvällen :) plus att jag ska fixa lite i mitt rum, fundera ut vad jag ska ha för färg/tapeter för jag är dötrött på min fula, blåa äckelfärg. det känns som en sån nyans man blandar till på träslöjden med blått och vitt.. hah nä svårt att förklara men jag ogillar den starkt. Och jag blir så less på att jag inte har nån kamera längre!!!!! :O förlåt men min blogg har gått från halvkul till totalt ointressant. Bloggar bygger ju på bilder ? hur kul är det att bara läsa en massa text? då kan jag lika gärna börja med Twitter istället.. Hahahahah, usch. Ärligt talat, jag är helt depp. Har ingen kamera, en skiitmobil och världens tristaste blogg.. Aja, eftersom att jag satt här igår så länge - nyårslöftet går inte bra såhär långt, hahha - ska jag inte göra det idag.

dagens fråga (alla som berörs måste svara, tack. eller det skulle uppskattads högt)
- vad har du för sånhär bankkontogrejja? Swedbank, Nordea.. ?


puss.

Kommentarer
Postat av: Melanie

Swedbank :)

2010-01-04 @ 23:41:55
URL: http://melaaanie.devote.se
Postat av: mlinnea

nordea

2010-01-05 @ 14:00:59
URL: http://mlinnea.devote.se
Postat av: Emma

elsa jag vill se dina coolglasögon :) ta md dom imorn ? (a)

2010-01-05 @ 18:26:03
Postat av: Johanna

handelsbanken

2010-01-05 @ 21:33:24
URL: http://hejlundin.blogg.se/
Postat av: Anna

Dina coolglasögon passar dig grymt bra :D<3

2010-01-06 @ 17:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0