new ones

nu är jag helt knäpp som gör såhär mot mig själv, men jag tror att folk vill se.. Så här har ni mina nya glasögon. -.-
vad är grejen med att det är plugghäst-stämpel på att ha glasögon? alla säger hela tiden att man ser smartare ut och att nu kan du få mvg jättelätt. men hur sjukt är det inte att man skulle sätta betyget efter att man har glasögon? det funkar inte så. believe me. och fortherecord så hatar jag att ha synfel, det bara blev så, så jag har inte glasögonen för att jag vill se smartare ut, det är skitsnack, och det är inte kul att behöva ha plast på ögonen för att kunna se bra, därför är jag avis på alla som slipper. jag ska mest ha linser, men man kan inte ha det hela tiden. jag blir så trött på alla tonårsfilmer där töntarna har glasögon och är fula. det behöver inte vara fult med glasögon? jag gillar mina, men den bilden glasögon har bland andra förstör det ibland.



puss.


Kommentarer
Postat av: Pappa

Brillorna är störtsköna! Åk lite skidor innan lovet är slut, vet jag. Puss

2010-01-08 @ 13:54:43
Postat av: Anna

Super snygga :D

2010-01-08 @ 21:19:43
Postat av: Emma

håller helt med dig. glasögon är ju fan snyggt ! fin accessoar liksom :)

2010-01-08 @ 22:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0