nyårslöften

hej jag har fastnat vid datorn. USCH. fan va jag hatar det. och därmed kan jag också konstatera att jag i princip inte hållit något nyårslöfte. skoj. Jag hatar nyårslöften :O ärligt talat, är det ngn slags anledning till att man ska få drömma om en bättre värld genom saker man ska förbättra, som inte gått de föregånde åren men på något sätt ska gå just 2010? wow, nytt decenium och allt. NEJ. det ändå som händer är att man efter ngn månad inser att man håller på precis som förra året. Det blev inget sluta röka eller ngn modellkropp. Och då blir man bara sur på sig själv och tycker att man är en värdelös potta som inte borde finnas på jorden. Därför borde alla former av nyårslöften att avskaffas. eller allt det här kanske bara gäller vissa? hursomhelst, det pajjade för mig. jag har inte tillräckligt med motivation eller nåt, men det suger.
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0