nyårslöften

Ibland räcker det inte att bara vara. Man måste vara . På ett visst sätt, sedan kan man vara nöjd. Smal - det är alltid bra att vara, på ett hälsosamt sätt typ.. man måste friidrotta eller nåt. Grejen är ju bara att om man gör de får man små bröst. Och alla vet ju att man ska ha stora. ytlighetsfixerade samhälle... hursomhelst så går det inte ihop. Dessutom ska man ha rakt, fint hår och lagom smink, rätt kläder och bra personlighet.
det har ju varit nyårsafton iförrgår (var det ngn som missade det?) och folk har avlagt deras nyårslöften.. samma som förra året, och ärdet bara jag som inte kan hålla dom? MEN, jag har ändå kommit på ngra. Ungefär samma som förra året, samma som alla andra..

TRÄNA MER, emma & jag ska ha snygga bikinikroppar.. HAHA, vem kommer få jobba hårdast?

SATSA MER PÅ SKOLAN, vill ha bättre betyg till våren :)

SITTA MINDRE VID DATAN, har jag sagt tidigare..

ÄGNA MER TID ÅT KOMPISAR, jag tkr jag är för dålig på det.

GÖRA MER SOM JAG VILL OCH VARA SOM JAG VILL VARA, det vore rätt trevligt att kunna vara nöjd med mer..

VARA MINDRE NEGATIV

MOGNA,
 jag ska sluta prata så mycket..

SPARA PENGAR, new york..

SLUTA BRY MIG SÅ MYCKET OM ANDRAS ÅSIKTER, gå inte efter vad du tror andra tycker..

SHOPPA, hahah :)

halvt improviserad och längre än jag trodde den skulle bli.. men here it is, Elsas nyårslöften 2010. Nu är bara
frågan.. Kommer hon att hålla dom? ;)


Kommentarer
Postat av: Melanie

Men sicken tur elsa, då ska du ägna tid åt att träffa mig då. Hehe, sorry hjärtat - men så får det bli :)

2010-01-03 @ 00:41:36
Postat av: Emma

ja elsa här ska dt tränas ;)

2010-01-03 @ 14:22:30
Postat av: Johanna

ska jag säga mina eller?

ja det ska jag, hehe...

1. Sluta småäta.

2. Träna asså ordentligt och då menar jag massa ordentligt.

3. Sluta pilla på sår.



Jag borden nog lägga till att vara mer med kompisar oxå,

fast det är ju lite sent nu...

2010-01-03 @ 20:40:48
URL: http://hejlundin.blogg.se/
Postat av: Johanna

svar:

haha,

det skulle allt vara roligt!

Johanna the bodybuilder :D

2010-01-03 @ 22:23:53
URL: http://hejlundin.blogg.se/
Postat av: anna

jag ska också få bikini kropp med emma och dig :O om det är okej? :D <3

2010-01-04 @ 11:52:50
Postat av: elsa

klart det är gumman! <3

2010-01-04 @ 17:08:24
Postat av: Pappa

Bra löften! De verkar på det hela taget inte så svåra, utom att få bättre betyg kanske. Resten går, såvitt jag förstår, ut på att ha ett roligare liv för stunden (och dessutom, vilket ju är poängen också med bra betyg, skojigare och sundare på sikt). Det verkar ju alldeles grejt!

2010-01-06 @ 04:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0