done

Har varit på stan och tagit kort till mitt id som ska komma om typ tre veckor. Annars kan jag inte hämta ut bankkortet, de som blev stulet.. så jag har typ inga pengar. Sen köpte jag för mycket i newyork så jag är skyldig pappa typ asmycket med. Haha, jag som typ upptäckte att jag hade rätt mycket pengar innan jag åkte, nu är jag helt fattig. Sen har jag varit hemma och fixat bloggdesignen.. Jag tror jag är nöjd nu, bättre än förut i alla fall.
Oh jag glömde berätta jag har sett bruno mars. fan va jag äger asså. nu skryter jag verkligen men ni får tåla de, avundssjuka är bra ibland ;) HAAAA, han var fett snygg, oh jag fick nåt stopp i huvet så jag bara gick förbi och glodde. Lyckat, menmen.. Haha. De var skitfränt ändå.
nu ska jag göra nåt annat, hatar datorn, man fastnar verkligen. Imorn drar jag till landet,

peaceout.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0