fuck yeeah

HEJ.
jag har varit på världens bästa läger. och jag känner mig skitkonstig som åkte därifrån.. puckat asså. men fy fan va underbart det har varit. ♥ Nu sitter jag i bilen på väg mot skåne och mammas sommarställe. annars ska jag ta mig upp till sthlm & västerås så fort jag kan. Usch va jag saknar allaaa, inte kul ju. Aha, nu ska jag chilla till fredag, då kommer jag tillbaks och sen är de lite rörig planering men jag ska till västerås. och stockholm. :) batterierna dör om en halvtimme, efter de får jag väl räkna bilar eller nåt de 2 timmar som är kvar. Jag är fett trött, har tappat all kontroll hur man går och lägger sig i tid, satt uppe till 2 inatt.. haha men sommmarlov ju ;)
typ lagom seriöst inlägg.. nu är jag konfirmerad med. aa. cool jag är :)
ha de bra,
AMEN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0