summmer 2010

hej, jag kan berätta om new york. Jag gick mest runt, i SoHo, på 5th Avenue och runt. Logiskt. Haha, nä en dag var vi på Metropolitan Museum, sista kvällen gick vi på Billy Elliot musikalen. Gjorde av me alldeles för mycket pengar, blev av med min plånbok, såg en kändis, brände benen, svettades bort halva min vikt och åkte business class hem. En underbar resa me andra ord :) Jag och mamma pratar om att åka tillbaka i höst, och ärligt talat så tror jag knappast att jag skulle klara mig utan att få komma tillbaks, så bortskämd som jag är nu.
Efter det drog jag till vårt landställe, kom hem igårkväll. Idag har jag laddat ipoden inför resan imorn. Haha, jag är inte hemma mycket. Ska på konfirmationsläger i Dalarna. fett cool jag är alltså. Nä men det ska bli så härligt, bästa människorna :)
bara jag som tycker de är jävligt varmt inomhus annars? I new york var de ju 33 grader, men man hade ju AC ;O äckelvärme, och inget hjälper.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0