världens sämsta uppdatering

hej.
jag har faktist sommarlov, det är min ursäkt och jag tkr den funkar rätt bra. sitter i bilen på väg hem. ska bli grymt skönt att komma hem, hahah fast är så freakin trött på att åka bil. Börja runt halv fem och nu är klockan 9. underbart. imorn drar jag vidare, så de blir inget internet då heller. Längtar bara till onsdag, då ska jag dra upp till västerås ♥  men de är en evighet dit så får se hur bra jag klarar mig tills dess. Haha. Kanske orkar lägga in bilder när jag kommer hem, om jag nånsin gör de. de känns det som att jag kommer fira min 50års dag i den här bilen. fyfan. nä, bildbomb kommer när jag är hemma. men först ska jag duscha. mmm..

kick it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0