för dom har tagit studenteen..

fast inte riktigt än.
godmorgon, underbara första dagen på mitt långa fina sommarlov.
det blir en rätt busy dag, har gjort mig iordning nu och sen ska jag åka upp till rudolf steiner, kusinen ska ta studenten och min brorsa har avslutning. Sen hoppas jag på att mamma följer med mig till monki superrean, dog lite när jag gick förbi där igår och såg 50% överallt. Sen ska jag se sofias utspring på de geer halv fyra och gratta henne eller vad man säger. Sen tror jag de ska vara nån slags fika för studenterna, så jag får se vart jag hamnar, ska försöka hinna med både min kusins och sofias. Haha, ja, det får gå ihop helt enkelt.
Slutligen jag är lack på att min favvospelare inte ska va med i vm. screw ya. ;O

pussss.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Have fun!!!

2010-06-10 @ 13:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0