im not okay

hej.
gud hatar mig. jättemycket. fast jag inte har gjort nåt mot honom så förstör han mitt liv. det är fan inte okej :O
min plånbok har blivit stulen och jag har bränt sönder mina ben och fötter i solen. det känns ungefär som att någon har misshandlat dom med brännässlor. helt underbart härligt. men jag får tillbaks alla pengar som fanns i plånboken, typ 2000 spänn. men jag trodde seriöst att jag skulle svimma när jag upptäckte det. fyfan vilken hemsk känsla. vi var inne på h&m och stog i kön till kassan, och jag skulle precis ta fram plånboken, när jag såg att väskan var öppen och jag har den alltid stängd. vi fick gå in i nåt rum där dom hade övervakningen oh grejer, sen kom polisen och prata med oss. men men , jag får ut allting av försäkringsbolaget så de är väl lugnt.
idag ska jag va hemma själv, kul. ikväll kommer sofia. we'll see.
hej.

Kommentarer
Postat av: Anna

Skojar du? Tur att du får tillbaka pengarna.

Ha det bäst! <3

2010-06-21 @ 18:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0