now you're in new york

the streets will make you feel brand new, the lights will inspire you
_______________________________________________________________________
G'day, jag är nog världens lyckligaste. Flyget blev försenat med typ två timmar igår och jag tror jag aldrig har varit så trött som igår, var vaken i 22 timmar.. Men jag är här nu, och jag har ingen lust inte åka härifrån, ever. ;)
Haha, hittills har jag lärt mig hur man sätter på en gasspis, hur man gör pancakes av mix, och hur man steker dom. Oh klockan är bara 11. Idag kanske vi åker ut till Fire Island och badar, men det är lite molnigt så jag vet inte riktigt. Annars blire shopping (Y) de är vårrea på massa affärer. haaaa, I ♥ NY. Nu ska jag göra iordning mig, catchya later.
kisses.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag vill också dit!!! Saknar dig <3

2010-06-19 @ 09:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0