rubrik

hejbloggen.
grattis victoria, förlåt så hemskt mycket för att jag inte kunde vara din tärna på bröllopet. all lycka i framtiden.
nej ärligt talat, de är väl precis lika mycket människor som alla andra? och kungen gör ju inget nu för tiden, så what's with denna hysteri? Menmen, om det gör dom lyckliga.
IALLAFALL, igår var jag i fn, pappa visade några kompisar runt typ. Efter det åkte vi ner till SoHo och det tog ett liv innan vi hittade vart alla butiker var.. kom väl dit runt 4 eller nåt, lite trist, men vi gick runt till 9 och shoppade. Det är helt seriöst ödet som sa åt mig att flyga hit lagom till rean i alla affärer. Lovely. Sen var vi på någon fest hos pappas tyska kollega, de var rätt hemskt, men han var sjukt rolig, han är en kopia av arnold swarznegger (stavning?) haa, askul. Han sa I Mean 24/7. Idag har jag svinont i fötterna men det blir nog ändå lite mer shopping. hehe.
nu ska jag äta frukost, ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0