söndag

bra dag. har varit snabbt på stan , fortfarande ingen rosa tröja i xs/s och jag går snart under. nu har mamma sagt att hon kan kolla efter den när dom åker med mig till stockholm på onsdag. 3 DAGAR. gosh. Iallafall, sen gick vi bort till strömmen och fikade, mys. Så gick vi hem och sen ner till sf och hämtade ut biljetter till satc 2. Den var inte alls dålig, skit kritiker ;o Jag älskar sex and the city. Men ärligt talat, jag stör mig verkligen på Carrie. Hon får typ all uppmärksamhet, men vad gör hon egentligen? Och alla killar säger alltid att hon är så snygg och sexig oh blablabla.. men helt seriöst; Sarah Jessica Parker är ful! Nu har fått der sagt, hon ser ut som en häxa. verkligen. Hon håller på så mycket, bara fram och tillbaka hela tiden.. men inget händer liksom. Och hon ska alltid ha snygga saker, men hennes bröst är helt uppushade, och de ser bara knäppt ut. Hon ser gammal ut fast ung ändå. Näe det förstör lite faktist. Men filmen var bra ändå :) GO SAMANTHA. Hon är min stjärna, hahah nä men hon är helskön. Väldigt.. öppen typ. Haha, okej det blir liite mycket men hon är kul ju. :)
Nu ska jag fixa saker på datan och sen gå o lägga mig. har inga planer för imorn, får se vad som händer helt enkelt. Ska börja packa kanske och så.. ÅH VA JAG LÄNGTAR !!!!

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0