Monday, you can fall apart

hahah. ursäkta men jag hatar måndagar så grooovt ;o
vem är med på att avskaffa den här dagen föralltid ?  ( JAG )
hursomhelst, ägnade hur länge som helst igår åt att skriva redovisning. ska göra de imorn så får se hur mycket jag hinner få in ikväll. Hah. hatar att stå inför klassen och redovisa, det går alltid sämst även om man kan det helt utantill. Jag vet att jag nog har sagt det många gånger förut men vi har bara så sjukt mycket läxor. tror aldrig jag varit med om nåt liknande. TÄNK POSITIVT. det är bra med skolan.. man lär sig saker (?). haha nädå, ska sluta prata om läxor i bloggen, den blir inte roligare för det direkt.
(kan verkligen inte sluta lyssna på låten från förra inlägget. den är för bra)

pppppuuuuuuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0