studiedag

shhhhhhhhha.
sitter hemma och har det bra :) haha, vi har studiedagar idag och imorn. så sjukt värt, fast måste ändå plugga.. men det gör inte så mycket bara jag slipper skolan. kan ta de lugnt hemma. har pratat med pappa imorse och ätit frukost. haha men sitter forfarande i pyjamas och lyssnar på onerepublic. ärligt jag är kär i deras nyaste skiva, ni måste lyssna på den ! Waking up. ska inte göra nåååånting idag. se på film och plugga. usch va trevligt, haha . :) en vecka kvar tills jag får påsklov i två veckor. haha det är ju nästan lyxigt alltså, och har dessutom sluppit undan hela so/svenska skiten. får lämna in efter lovet isället. Y-E-S. hade redovisnig igår fresten och de gick bra. så jag känner att lite av all press har försvunnit. fyfan va skönt.
ha de bra alla skolbarn, hahahah (a)

PUSSSSS. 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Du är en liten skitunge, vetu det eller Elsa?!

Jag tänker oxå ta lov i två veckor och slippa plugget!!!

2010-03-18 @ 17:44:47
URL: http://hejlundin.blogg.se/
Postat av: matildaaa yes !

gå med i min tävling om att bli veckans blogg!? :)

2010-03-18 @ 21:13:53
URL: http://mlinnea.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0