diesel

rubriken makes no sense, jag vet. men hur viktigt kan det va?
känner mig allmänt konstig just nu jag vet inte.. eller nåt känns fel.
aja, hade idrottsdag på stadium arena och jag tycker det gick ovanligt bra för mig, hah. förutom sista grejen man skulle springa 3 km. de var tydligen sommar ute och typ 40 grader, så jag gick mest. aja, cyklade iallafall hem och jag bara väntar på att träningsvärken ska komma nu. slutade tidigt iallafall och kom hem halv tolv.
imorn ska jag stå i cafeterian på skolan så slipper lektionerna. soft.


Kommentarer
Postat av: Pappa

Grattis till en bra idrottsdag! Min dag började med löpning till gymet och ett hårt pass med Danny kl 07.00. Sedan var det förhandlingar till kl 21.00. Även jag lite matt nu när tvätten är omhändertagen... Kram

2010-05-20 @ 06:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0