tonight

hej.
orkar egentligen inte, men gör de ändå. vet inte varför.
var på stan idag med anna, typ från 14-19. ha. vi gick runt i butiker och var allmänt sega tills vi satte oss och fika. då fick vi världens kick och sprang in på monki där vi var i minst en timme, helt ärligt. vi plocka på en allt som såg bra ut typ och tog ett provrum. Sen är ju grejen att man bara får vara en i taget (varför?!) så vi turades om med att vara inne och prova medans den andra stog utanför och såg på typ. helt sjukt roligt, hade sån jäkla beslutsångest, trots att det sluta med att jag bara köpte en sak.. haha värt. Men det var ändå bästa dagen på länge :)
nu orkar jag inte mer, godnatt.

ska göra om bloggen. hela grejen. tror jag.




<3

Kommentarer
Postat av: Pappa

Härligt att du haft kul och skrattat! Din farfar och jag har också gjort stan. Kolla gärna hans fotoalbum på facebook. Bl a bytte jag tre t-shirts på A&F mot en skjorta och en ny t-shirt. Andra festligheter framgår av bilderna... Puss, puss!

2010-05-29 @ 07:07:33
Postat av: Anna

HAHA!

Det var riktigt nice! :D<3

2010-05-29 @ 11:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0