snöstorm

läxor är slöseri på papper. jag tänker inte plugga sönder mig själv. jag vet att ni vill lärare, men ibland är inte världen rättvis förstår ni.
de är vinter också? 11/9 2010. hahahah. vilket löjligt skämt, jag hatar vintern. tills idag var jag döpepp på snö och julafton och hela grejen. men nej. det har snöat hela dagen, no kidding asså det har inte varit ett uppehåll, det är äckelblött överallt och snöbollar är inte roligt längre. kramsnö är väl ett undantag kanske.. men nästan inte. lets pray for tomorrow. försvinn.


det var en gång för länge länge sedan, en årstid som hette sommar..

pus.

Kommentarer
Postat av: julia

åååååhhh... sakna sommar!

2010-11-17 @ 18:56:32
URL: http://juliablanks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0