dog days are over



tjo världens bästa uppdatering.
ingen skola nu på två veckor för vi har p r a o . sweeet liksom. första veckan ska jag vara på nt och andra på scandic, så de funkar ju :) är bara sjukt glad över att jag slapp hamna på nåt ica för de verkar dösegt. ikväll är de myskväll hos sanna. och imorn ska jag fan lyfta mitt arsle och gå och hitta ett par skor. eller två. fast tre funkar ju också. men huvudsaken är att jag blir av med mina slitna, äckelgamla gympaskor. ska sitta på dinsko hela dagen om de krävs. haha. hoppas nån är med mig annars gör ja de själv, bara det blir gjort. jag hatar skor, det finns en miljon av dom och jag hittar aldrig några. tills imorn alltså. Ha.
pusssss.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Bra att du fröjdas! Hoppas myspartyt blev najs. När du ändå "lyfter ditt arsle" kan du väl passa på att svänga det lite på Friskis & Svettis? Skor i all ära men lite rörelse är också finfint...!

2010-09-19 @ 00:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0