21.13

hej. ja vet att jag har blogg.se sämsta uppdatering. men jag vet inte vad jag ska skriva ärligt talat, ja vill men det är tomt :)
iallafall så har ja sytt på två ställen i ansiktet och åkt ambulans. cyklade in i en bil i onsdags så rutan krossades. döskojs. aa så nu går jag runt med en nackkrage och den älskar vi. känner mig inte alls som grannen i beck, nejnej. och vi har skolfoto på onsdag typ en timme innan jag ska åka och ta bort stygnen, för världen är så galet rättvis och jag älskar att allt går så bra för mig just nu. Känner ba att jag har världens flyt ju.
och jag ska sluta va sarkastisk i bloggen nu :)
nu ska jag gå igenom alla hundra läxor vi har den här veckan igen, sen ska jag försöka sova me min älsklingskrage så får ni ha de så bra.
och sarkasmen slutar här.
PUSSSSS.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hädanefter måste du alltid använd glasögon när du cyklar så att du ser alla stillastående bilar :P

2010-09-06 @ 21:35:28
URL: http://linneajohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0