sista

Så var man hemma i sverige igen. menmen vädret har ju förbättrats en aning iallafall. Jag har haft det grymt och dessutom lyckats bli en femtedels nyans brunare i ansiktet. Det är sol och varmt och sista dagen på lovet. alltså skola imorn. aaaae tror inte det.

Sen jag kom hem (lördags) har jag hunnit med massa shopping, ännu mera satc avsnitt och lite sömn. Jag har gått och blivit enormt beroende av sex and the city. Nobelpris till den som uppfann DVD-box för tvserier, amen. Hann igenom lite mer än hela andra säsongen igår, men det är väl sånt som lov är till för? (a)

Luuugn, det kommer foton, har en hel del bara så ska rensa ut lite och så. Nu ska jag gå promenad med mamma. Äntligen är det ju nästan sommar ju! sjuuukt vad underbart jävla bra!

pussen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0