someone like you

Tisdag. Dagen efter den underbara lediga dagen. Inleddes med ett cykelpass i jävligt-stressad-tempo. Bara älskar sånt. Men resten av dagen blev ovanligt bra, slutade 30 min tidigare och lite så. Har försökt sätta igång med NO-uppgiften till fredag, jag skaa göra det. Ikväll är det desperate housewives, har helt plötsligt börjat kolla på det, bara för att allt annat har slutat gå.

Igår var jag på besök på viktor rydberg, jarlaplan. Är inte ett dugg klarare på vad jag ska välja. Men det är lugnt va? man ska inte ha en aning om i vilken stad man ens ska bo i dagar innan omvalet börjar, visst är det så? Släppte i alla fall mina tankar kring gymnasieval och tog en egen runda på stan, från stureplan till nk till pub, och blev på bättre humör efter ett tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0