sovmorgon


sommaren 2010.

Uppdatering ökar bloggstatistiken, då har vi gjort det klart för oss. Trist för bloggen att jag åker till Italien imorgon alltså.. Taggad till max om man säger så, men det blir nog krångligt att komma åt att blogga, ärligt talat så kommer jag nog inte vilja ta mig den tiden.

Idag har vi sovmorgon, börjar 09.45, ganska skönt förutom att jag inte är klar med NO-uppgiften. Ska göra det nu, promise! Sista dagen innan lovet börjar, crazy. Ikväll är det melodifestival för norrköpings niondeklassare och innan dess tänkte jag försöka hinna med en sväng på h&m och kolla in conscious collection som släpptes igår. Dom har precis byggt om h&m här i stan så det är frääscht nu, hihi.

Nu ska jag slita mig härifrån, göra klart uppgiften, packa och dra iväg till en kort skoldag. Sedan är det lov. Ae, lyckorus. Om jag inte når datorn något mer, så GLAD PÅSK och ha ett härligt lov allihopa!

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0