off again

packar till en helg i stockholmo, så mina sista, dyrbara sportlovsdagar får tillbringas (?) där. tåg halv ett och innan det ska jag äta lunch med mamma. Så nu blir det till att packa klart, fixa sista sakerna och sedan dra ner mot stationen. Har haft chill morgon och typ inte gjort nånting, needed it. hinner inte lägga in alla 43950 bilder istiden, det får la bli när jag kommer hem igen. när skolan börjar. när gymnasivalet ska vara gjort. äe fan heller, glöm det. kör på en bra låt för att inte gå ner mig i depression nu
haha lite ovanligt sound, typ bara bra i början, men så mycket mer kickass.



kommer förresten från filmen Wanted, bra film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0