back to basics

stockholm i mitt hjärta. jag är tillbaka.

fast varför känner man sig alltid mindre än vanligt när man åker tunnelbana själv? alla är vuxna ju.. å andra sidan känner man sig stor som kan själv. heee. just nu är The Element of Freedom (album, såna som knappt finns längre men som man lägger pengar på, alltså köper, för att få musik, alltså inte olaglig, gratis nedladdning) bra. bara så att alla vet. ska sno den härifrån. jag ska även bara tänka på mig under 2011. alltså mer än jag gjort innan, för det förtjänar jag fan. livsviktig info liksom, men nu är det ba så. värt, ja. borde ha som nyårslöfte att sluta skriva om ingenting på bloggen men det är ju försent nu, nyårslöften gör man väl innan själva året börjar? too bad.
pussen på rumpan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0