gammalt

dagens skämt; elsa får tillfälligt fel i huvet och bläddrar till början av bloggen. hysteriskt.
men jag hittade mina nyårslöften för 2010. nu kör vi en utvärdering (frööken, plus i kanten där va?) av dom.

TRÄNA MER - ha ha ha. 2011 nu kör vi.

SATSA MER PÅ SKOLAN - höjt betygen. mucho bra (Y)

SITTA MINDRE VID DATAN - sista månaderna, ja.

ÄGNA MER TID ÅT KOMPISAR - typ. alltså...

GÖRA MER SOM JAG VILL OCH VARA SOM JAG VILL VARA - haha??! fine

VARA MINDRE NEGATIV - om man jämför bloggen för 1 år sen, gud ja.

MOGNA
- antagligen inte

SPARA PENGAR - mhm, I'm a rich bitch

SLUTA BRY MIG SÅ MYCKET OM ANDRAS ÅSIKTER - ja typ.
bara för att det va kul typ. peace

SHOPPA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0