last days of freedom

Söndagskväll. jag ska tjocka ner mig tills jag inte kan gå. På tisdag får jag räls, varför? tänker ni säkert och det gör ni väldigt rätt i att göra. Jag har inget svar. Vad fan ger jag mig på här egentligen? Usch vad jag ångrar mig. Men nu får jag skylla mig själv och stå ut med det i typ fyra år. HAHA. vem gör sånt frivilligt? Kul om världen går under 2012 och man lever sina sista dagar med metall i munnen. Ae ärligt. Men jag ska iallafall svulla sönder mig själv ikväll, för sen ska jag ha godis/läsk & sånt - förbud. Nu i efterhand känns det sjukt puckat.. Men jag får se. Det vore kul att klara av det, så jag får dom där fina tänderna som tandläkarn tjata om. Värt om jag går runt med det i två år och sen har jag feta märken på tänderna.. så tänker jag. Kaanske att jag gör undantag. Men jag äter knappt godis och så annars så det blir väl inte så svårt. Värre är det med tuggummi. Det får man ju inte äta.. hallå, om man har tuggummi-abstinens då? Det känns lite som att jag skulle sluta röka eller nåt, det kommer ju inte hålla. Har laddat upp med socker iaf hahaha, ganska mesigt tror jag för att vi liksom sista godiset på 2 år men tycker ju typ inte om godis och man vill ju inte rulla till skolan imorn. deeessutom har jag alltid velat äta en såndär dubbel hamburgare på mc, så jag sparar mig till den, det blir kanske imorn. om jag vågar. så lite easygoing tror jag det blir nu.

Ä
r annars typ seg och arg, mitt dagsverk raderades. och det är skola imorgon. nejtack? Nä nu bara märker jag hur roligt det här inlägget blev, så vi slutar nog där. Eller vi ska väl sluta lite positivt;
Ska köpa friskiskort i veckan, järnet liksom.
SOLSIDAN BÖRJAR IKVÄÄÄÄLLL !! :)

- l8er

svull enligt elsa. haahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0