vi gör det igen

Så var man tillbaka i skolan. Ärligt talat så kändes det ganska okej de första 10 min, nu är det bara 2 dagar för många i skolan. En termin kvar, faaast ändå inte eftersom det kommer tre år till sen. Och universitet och högskola och vidare utbildning och man kan ju hålla på tills man dör. Eller pensionerar sig. Jag ska nog satsa på förtidspension, 20 verkar vara en mogen ålder. Ja, så slipper man tänka på jobb, arbete liksom, vad fan ska man göra större delen av sitt liv? Det är ju inte heller så att man kan gå från rörmokare till advokat till frisör. Livet är underbart. Och tills dess så har jag ett gymnasieval att göra. Jävla val, jag är våg hallå? Jag har medfödd beslutsångest-deprisjukdom. Inte okej.

Men vi kör så det ryker tills dammet tar slut. Ungefär så, för ovanlighetens skull så bidde det ett långt inlägg med text. Men sjukt skönt att bara få skriva, det kan vi köra med i fortsättningen. Hur som helst och haver; Ha en bra onsdagskväll. Minilördag, pffff.. som om. Flera månader till lördag.


lev livet levande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0