crazy stupid love

Hem ljuva hem. Går omkring och drar på en skön huvudvärk och världens ömmaste tänder. Fixade hur som helst saker till halloweenfesten på fredag. Hörde jag taggggg? Det ska bli grymt, jag tänker inte tillåta annat. Kom just hem från stylebytyra saken, nyfikenheten tog över så jag drog dit med cykeln och fick med mig ett sniggt halsband hem. Får se om jag behåller det, blev lite snabbt där..

Nu ska jag njuta av det sista som återstår på denna lillördag och jag ska göra det framför underbart bästa grey's med en kopp te och myskläder. Träning och plugg får göras imorn, om jag hinner.. tihi. Älskar världen just nu och tänker inte låta något rubba känslan.

nattti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0