I am Titanium

 

I
mma survivor. Ha galet. Mitt första Råsundabesök blev ju himla lyckat måste jag säga, vilken jävla match.. Är visserligen Hollandsupporter, men det kändes mest rättvist att Sverige fick gå vidare till EM eftersom Holland redan är klara. Isaksson då, helt otroligt vilken målvakt han är. Det var en himla rolig upplevelse!

Blev dock inte mycket friskare av att sitta still i kylan 1,5 h.. Kom fram med tåget 3 min sent, cyklade för livet till skolan och hann till fotograferingen, kommer se ut som en felvänd gås på fotot.. Gick upp till en lektion och sedan åkte jag hem. Och nu sitter jag här. Hata att vara sjuk.. Har i ju för sig tid att plugga, men. Känner så väldigt mycket mera för att dricka te och se på film, we'll see...

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0