over and out

H-h-höstlov
ouch alltså hade inte kunnat komma mer lägligt. Kunskap gör en slut på livet totalt ju. Blev klar med temauppgiften idag och har lagt ner minst 15 timmar totalt på'n, utan att överdriva. Lite sinnes är helt slutkörd.

Bästa underbara fredag idag hur som, 4 dagar till london. Överlever. Käkade paus idag på lunchen, dom borde skaffa två olika storlekar för jag mådde lite illa efter att ha proppat i mig - men det är ju så satans gott vad gör man? Efter lunchen hade vi basgruppsfika, dubbel för säkerhets skull med chokladbollar, vaniljbullar och tårta. Kändes jättebra (......)

Ae men livet az (tattar från b) ledighet. Tänkte träna, men hittade en bra ursäkt så jag ska köra film resten av fredagen, måla naglarna och bara leva lite extra. Hörde jag fredagsmys eller?

strobe's still going strong.
pözz.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0