STROBE

Fredag imorgon, alltså helg, alltså höstov, alltså underbart.
Har haft ännu en galen dag i skolan, bara jobbat uppdragsuppgift i TEMA, blir aldrig klar mä't. Ska sitta nu tills den är färdig, den måste ska bli klar jag sitter tills imorgon om jag så måste men jag går inte härifrån utan en färdig uppgift. Screw träning, matteplanering eller ett liv - Jag är mer än bara fast beslutenom att få this shit överstökad.
Sedan ska jag ha lov, tror inte att det är meningen att det ska vara ett sådant där skönt, slapplov som tillbringas på shoppingrundor i gbg eller framför 18 filmer i sängen. Men tanke på allt plugg vi har att göra till veckorna efter lovet kommer höstlovet 2011 med största sannolikhet bli ett annat sorts lov än det jag är van vid. Kommer dock inte bry mig om att anpassa mig efter det nya sorts lovet. Har viktigare saker för mig och det har bara 5 bokstäver; LONDON.


Nu är det köttning av uppgift som gäller, och det gäller till världens just nu bästa låt, bara att jag som vanligt håller på att tjata ut den. Men det är fan oväsentligt för NU KÖR VI.



kommer spelas mer än en gång under helgen kan jag lova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0