The Moment I Met You

Shululu (drar till med en 2006)
klockan är tjugo i sju på kvällen, men jag tror hela tiden att jag ska gå och lägga mig för det är kolsvart ute. Älskar hösten. Spöregn. Älskar spöregn. 

Hur som helst så älskar jag faktiskt tisdagar! Idag blev stressig, börjar bli van nu. Hann vara på första lektionen i 25 min innan jag var tvungen att rusha ner till tandläkarn och dra åt rälsen. Jo tack, det spänner som fan. Skönt. Avslutade skoldagen med det lättaste prov jag gjort, det kan bara inte ha gått dåligt och det känns helt okej faktist. Satt kvar i skolan till 4 och chillabase, skulle dra förbi stan en snabbis på väg hem för att spana lite inför fredag. Det blev 1,5 timme och inget spanade på halloweenprylar. GoodJobElsa. Men fick världens untouchable-känsla på vägen hem så det var klart värt det!

Nu ska jag skriva idrottsuppgift fram till 20, sen är det TV-kväll resten av tisdagen. Bästa tisdag, nästan så att det är värt att leva sig igenom måndagar för att det ska bli tisdag igen. Avbokade träningen jag skulle gå på imorn för att ha tid att gå och kolla saker för fredag på allvar. Mindre bra kanske med tanke på det nya livet jag börjat, men vafan lite får man offra. Hur ofta är det Halloween?

KICKIT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0