the morning after

365 dagar till nästa födelsedag. Så vare med det, fan va tråkigt haha. Nejdå, hade en supermysig födelsedag ute i SMEDBY, men tänker fortsätta säga rambodal. Hur som helst, bröt årets godislöfte med en mentos helt utan att tänka mig för igår på dagen så körde all in och svulla ihjäl mig på kvällen. Asbra...... En viss persons träningsliv kommer få sig en vändning med början nästa vecka. Inga namn nämnda.

Ikväll blir det dagen-efter middag med familjen, mys det med. Party kan det bli en annan gång, my sweet sixteen gäller ett år (nya regler). Hörde förresten att jag hade blivit grattad på east fm, haha hur ballt? Fan att jag missade det får typ ringa och fråga om man kan få det på något sätt som minne. Hur grym är man inte om man lyckas med det? Kickass.

Nä nu ska jag duscha av mig ofräschheten efter tältningen, tagga fler presenter och bara chilla allmänt crazy. Det kör vi på!

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0