Turning Tables

Tänkte bara meddela att jag pluggar, därför är uppdateringen lite dålig ibland. Gymnasiet är lite lagom stressigt sådär, har alltid saker att göra. Men vi fick iallafall lite paus från allt idag med kuratorn som hade någon slags meditationsgrej med oss. Ganska töntigt i början, men så skönt, vart helt avslappnad. Tyvärr lite för avslappnad så gick hem halv fem idag utan att egentligen ha gjort något alls på hela dagen. Därför måste jag återgå till pluggandet nu.

Annars tänkte jag bara säga att Bboy, om du läser det här (kaanske kanske att du gör?) så förgyller du min vardag med din galna sjukhet. Gillar dig och oss och våra normala intressen. Tack för dig.

Mylo Xyloto har släppts, orkar bara inte riktigt ta tag i det nu, än. Hade tänkt köpa min första riktiga cd-skiva sen 2007 eller något sånt, håller kvar vid tanken ett tag till.

ciao bella.


Kommentarer
Postat av: Bboy

hihi, du äger. fullt normala intressen, tja iwmh!

2011-11-22 @ 21:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0