update

Hej, har massor att berätta, absolut inte tid att göra det. Helgen i sthlm har varit grym, i lördags var la familla på fotografering på Östermalm. Kul grej, blev kvar där i ca 6 timmar, bilen hem gick någon gång efter 00.00 på kvällen. Söndagen spenderades på stan själv, behövde det. Så det känns suuper.

Manaña har jag typ 30 min marginal att ta mig från skolan till tåget efter att sista lektionen slutar, blir ingen workshop och får plugga som en dåre på tåget till hemska historiaprovet på torsdag. Har dessutom muntlig redovisning i språk dagen efter. Jaja lever gör man ju..

Sen. 20.15. AVSPARK RÅSUNDA EM-KVALMATCH SVERIGE - HOLLAND. ÄR SÅ SJUKT FKN ASMEGATAGGAD! Satan vad kul det ska bli. Inte ett dugg patriotisk heller, holland lär krossa sverige. Favvvvolag och jag ska se dom på riktigt. Lär ju flyga hem av glädje eller nåt.

Suger dock galet att jag mår skit, har ont i halsen, förkyld och ont i huvudet. Inte särskilt bra förutsättningar för ett ivägstressande till stockholm on top of min skolstress till provet osv.. Och på det typ två timmars stillasittande i hyfsad kyla på Råsunda. Ska packa alla varma klädesplagg jag äger för att förkyldningen inte ska bli värre. Tar någon slags hemgjord medicindryck och ber att allah ska hjälpa mig. Så blir det.

Som om inte det vore nog så har jag skolfoto på onsdag MORGON. 8.30. Matchen slutar runt 22 och hade ingen lust att komma hem 01.00 en vardag så sover i stockholm och tar tåg tio i sju på onsdag morgon. Tio minuter från att tåget kommer hit tills fotograferingen börjar. Får typ fixa mig på tåget (skakigt, kommer ju blända skolfotografen med min skönhet när (om) jag kommer dit) Jag lär behöva hela universums tur för att lyckas med de här dagarna känner jag..

Nu ska jag rusa in i duschen, se om jag hinner göra några fler frågor inför provet och sedan bänka mig vid hollywoodfruarna. Någon frihet ska man väl få ha från all stress? Kan vara det längsta inlägg jag skrivit, men så är det också hysteriskt mycket som ska få plats eftersom jag knappast kommer ha tid till att blogga förräns på torsdag. Om ens då. HAHA sjukt ju, måndag idag.
HUR SOM; wish me luck. Jag är iallafall glad än så länge....

pusssss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0