Fact Of The Matter Is



I like her, she likes me. She look so good in her seven jeans.
Haha egokärlek är den enda sanna kärleken. Fanns det inte som citat innan så gör det de nu.

Har jag kommit ut till den klarblåa himlen, som faktiskt fortfarande är helt jävla klarblå? Näe. Vad fan har jag egentligen spenderat dyrbar helg-tid med egentligen? Tiden försvann. Inget pluggande, ingen nytta har jag gjort. Hatar att slösa bort helgdagar... Ble.

Nä nu ska jag sluta vara bitterfitta och get going somewhere. Frågan är bara var. Ae vi får se helt enkelt, klockan är bara tre och dagen har knappt börjat. Det kör vi på. Har börjat uppdatera som en galning märker jag, tredje inlägget idag eller något. Kan ju bara jag vill.

catchalater


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0