Jag Gråter Bara I Regnet

HELG JUUUU.
Har aldrig tänkt på hur skönt det verkligen är med helg förräns jag började på Kunskapsgymnasiet.. Är det bra eller dålig? Haha, sjukt stressig skola men jag ska ge mig fan på att klara det. YÄS. Tänkte ta igen lite plugg nu i helgen, hoppas bara jag gör det också.. Senare tänkte jag gå och träna, kaaanske att det blir stan men gick igår och köpte världens snyggaste (och absolut dyraste jag någonsin ägt) skor. Men behöver kläder också.. vad gör man? Ska försöka ta mig tid och kolla efter extrajobb faktist, känner att det kan behövas nu, allvarligt talat, haha. Ikväll blir det lördagsmys, woop. Fett bra med helg! 

Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0