SWEET SIXTEEN

JA MÅ JAG LEVA 

Sov aldrig i Bråvalla, skabbigaste stället jag någonsin varit på.. Haha, vart helt frustrerad när jag först inte fick åka hem, men sedan ändrade läraren sig så jag fick en (hyfsat) normal uppvaktning hemma istället. Åkte upp igen på morgonen och var med på upptakt av psykologikursen, sen åkte vi tillbaka in till skolan och såg en film som hette The Wave, helt skrämmande om vad människor kan göra när dom blir manipulerade till det.

Grattishälsningarna trillar in på facebook, haha älska all uppmärksamhet man får för att man fyller år. Ikväll ska jag tälta med tjejorna i Rambo och kanske att vi kommer iväg till bränbollsmatchen senare. Men får se, det ska bli hur mys som helst i vilket fall! Lägger upp mer imorn, och då får jag lfer presenter också. Life's gooood.

CIAOBELLA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0