Skjut Mig I Huvet

Det är pluggigt på gymnasiet. Men jag tycker på något sätt att det är skönt också. Knäpp chey, eller hur. Det går så mycket upp och ner bara, i måndags kände jag bara att jag dör på allt och alla, gick och la mig utan att gjort någonting av alla uppgifter vi har. Idag känner jag att, ja vi har mycket och nej jag har inte gjort så mycket som jag sagt till mig själv att jag borde& ska göra. Men det är lugnt, för jag känner liksom inte samma press som då. Alltså vad skriver jag om? psykos.



Glöm det. Ni vet känslan man får när man visst missat att man hade mycket mer plugg än man trodde? Den här låten tillägnar jag min omgivning. Tror jag borde sätta igång med pluggandet.. nu? Eller efter att illamåendet har gått över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0