allvarligt talat

Ogillar sveriges dumma sociala principer så otroligt mycket. Vem ger andra rätten att veta vad som är rätt och fel för andra människor? Varför ska kön, religion eller sexualitet ha all betydelse och räcka för att döma en hel människa? Internet är hur bra som helst för alla patetiska människor som kan ösa ur sig en massa skit, just för att man inte står där, i verkliga livet - då man såklart inte går fram till någon man inte känner och skriker ut sitt 'hat'. Jag är sjukt trött på alla påhopp över internet. Inte för att jag själv aldrig kritiserat kissie för att hon är som hon är, men ärligt talat så är hon ingen äcklig jävla hora och varför ska hon dö? Det är för lätt att skydda sig bakom en skärm, för lätt att vräka ur sig utan att riktigt tänka.

Vi är fan alla hur bra som helst, precis som vi är. Vill man nå sina drömmar och mål ska man inte behöva ta någon hänsyn till omvärldens dumma åsikter. Det som spelar roll är de egna val man gör, vad samhället gör är så otroligt obetydligt. Det gäller bara att ändra på sättet att tänka utifrån hur alla andra ser på en. Istället för att lägga en massa energi på att trycka ner andra kan man väl se till sig själv. Hur lyckad är man om man måste gå runt och peka ut fel och brister, hur ful, fet, korkad eller horig alla andra är? Gör något vettigt av er själva istället.

Slutligen vill jag bara påpeka det egentligen uppebara; jag är världsbäst på alla tänkbara sätt och jag är helt otroligt ointresserad av vad Frida tycker om kissies bilder. Det är krig, orättvisor och fattigdom överallt i världen - är kissies bild verligen så jävla viktig att lägga tid på?
                    
just saying.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0